Dobře investovaný čas a peníze jsou do....

24. duben 2011 | 17.47 | rubrika: Knihovna

knihovnaimages

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 2 (2x)

Vysvětlení....!

6. duben 2011 | 21.15 | rubrika: Nastavení mysli

Myšlenky rozhodují o pocitech       

"Největším objevem mé generace je zjištění, že lidé mohou změnit svůj život tím, že změní svůj způsob myšlení. " W. James
Své myšlenky můžeme ovládat a naše pocity závisí na našich myšlenkách. Proto naše spokojenost závisí na našem myšlení, nikoli na okolnostech našeho života.žralokačlověk

komentáře (3) | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 0.00 (0x)

Ty řídíš svůj postoj...

6. duben 2011 | 21.08 | rubrika: Nastavení mysli

images (5) Vnitřní postoj.

Všichni jsem buď páni, nebo oběťmi svých postojů. Všichni jsme součtem svých myšlenek. Jak člověk myslí, takový je.
Negativní a ustrašený postoj:                                                   Pozitivní a odvážný postoj:
Nemohu                                                                                             Mohu
Kdyby                                                                                                 Chci
Pochybuji                                                                                          Očekávám to nejlepší
Nemyslím                                                                                          Vím
Nemám čas                                                                                        Udělám si čas
Možná                                                                                                  Jistě
Obávám se                                                                                         Jsem si jist
Nevěřím                                                                                             Věřím
Já                                                                                                           Ty/Vy/My
To je nemožné                                                                                  Vše je možné
My se můžeme změnit, je to JEN na našem vnitřní rozhodnutí. Můžeme se zbavit svých negativních postojů a cítit se šťastněji.

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 5 (1x)

Obava ze změn!

6. duben 2011 | 20.56 | rubrika: Nastavení mysli

Proč se bojíme změn?

images (3)

Jsme návykové bytosti. Nejdříve si vyváříme návyky a ty pak utváření nás. Jsme tím, co děláme, je pro nás snadné vidět svět z našeho hlediska.
Tím také ale stagnujeme a naše mysl se stává omezená. Pokud máme správný postoj všechny změny, pozitivní či negativní, jsou poučením, které vede k růstu.

Změna je předpokladem růstu.....

Lidé nenávidí změny a přece právě změny přinášejí pokrok.
Někteří lidé se snaží něčeho dosáhnout, dokud si nenajdou pohodlné místo, a pak se usadí a odmítají růst... proč to dopouštíme?images (4)

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 0.00 (0x)

Kritika

6. duben 2011 | 20.38 | rubrika: Nastavení mysli

Jak se vypořádat s kritikou....images

 Vyhýbejte se lidem, kteří vás ponižují.

        Malí lidé se snaží zesměšnit vás, zatímco velcí lidé posilují vaší sebedůvěru.
        Zeptejte se sami sebe: Co mně na kritice nejvíce vadí? Kdo mě kritizuje? Jakým tónem? Proč? Kde?
        Kritizují tutéž chybu různí lidé?
        Jestliže ano, snažím se to napravit?
             Najděte si přítele, který vás umí povzbudit. Jděte za ním a nechte se jeho talentem vyléčit.
        Vždycky, však oplátku povzbuzujte jeho.
        Nejbolestivější bývá kritika na to, co milujeme.

komentáře (1) | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 1 (1x)

Efektivní otázky?

5. únor 2011 | 18.59 | rubrika: Obchodní komuniace

Metoda S.P.I.N.questions

Je metoda efektivního kladení otázek.

Situační otázky: Klademe otázky s ohledem na náš nabízený produkt, tak abychom si udělali orientační obrázek o zákazníkovi. Otázky nejčastěji začínají typem – Kdo?, Kde?, Kolik?, Jak?.

Například: "Kolik na přístroji pracuje lidí?", "Jak dlouho přístroj máte?", "Kolik kusů na stroji ročně vyrobíte?" atd.

Problémové otázky: Pomáhají najít problémy zákazníka. Tyto otázky musí být cílené. Snažíme si nahrát na výhody našeho stroje. Snažíme se přinutit zákazníka, přemýšlet o současných nedostatcích, tak aby se cítil znepokojen a měl pocit, že musí dosavadní způsob změnit. Najít lepší alternativu.

Například:"Míváte časté poruchy?", "Mají zaměstnanci problém s obsluhou stroje?".

Implikační otázky: Pracují se zjištěním z problémových otázek. Snaží se více rozebrat problém/překážku zákazníka. Zde je fáze, kde je vhodné zmínit se o zkušenostech jiných zákazníků nebo vlastním zážitku. Příběhem si zákazníka naklonit, získat pozornost, důvěru a vyvolat chuť problém vyřešit.

Například:"Zmínil jste pozdní dodací dobu, neztrácejí ve vás následně někteří zákazníci důvěru?", "Stejný problém jsem řešila s naším nynějším zákazníkem, jeho zákazníci pozdní termín dodání nechápali a proto byli se službou nespokojeni."

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 1 (1x)